fredag 30 januari 2009

Fredag

Äntligen helg!
Vi ska ha mys kväll i kväll. Härligt!
I dag jobbade jag 7-12. Efter det bar det raka vägen till banken för att skriva papper. Innan jag sen åkte hem så handlade jag lite och hämtade "semmeltårtan" jag ska bjuda på i morgon när jag har "födelsedags kalas". Mina syskon med familjer kommer samt min mor. Det ska bli riktigt roligt att träffas allihopa.
På söndag åker vi till svärföräldrarna på gemensamt "kalas" med svärfar. Jag fyller den 2:a och han den 3:e så det är ganska praktiskt att göra så.
På tisdag åker M igen...känns MKT jobbigt denna gång. Jag har ju som sagt börjat jobba igen och pallar höften så ska jag fom näst nästa vecka jobba hela min 75%. Blir en del att hålla reda på och orka med...
Längtar såååååååå tills vi får flytta närmare. Det blir nog i mitten av april så det är ju inte så länge kvar.

Tråkigt men jag har ordentligt ont efter dagens arbete. Arbetade i går med men det gick bättre. Till veckan ska jag jobba 13-21.30 på tisdag och 8-16.30 på lördag. Spännande....

Jag önskar er en trevlig och skön helg.
Kram / Zaza

Inga kommentarer: