måndag 26 januari 2009

Muntergök....

...har INTE varit mitt mellannamn på ett långt tag.
Jag tror rakt att jag är känslomässigt utschasad. All spänning inför ditten och datten och all denna väntan tar ut sin rätt har jag märkt.
Allra mest märker jag det på VV-andet. Energin att hålla fokus där finns bara inte!
Jag var taggad i onsdags att sköta mej men det dalade fort...och nu är det snart onsdag igen...
Jag är övertygad om att orken att föra checklista och motionera kommer att infinna sej på RIKTIGT när allt annat lugnat ner sej lite. Jag vill ju verkligen ner i vikt ju!!
Tills vidare ska jag göra kloka val, fylla i c. listan de dagar orken finns, äta mina mål och dricka mitt vatten och inte ha för höga krav på mej själv. Det är så mycket annat på gång nu som måste gå i lås och med denna låga energinivå måste jag hushålla med orken.

Inga kommentarer: