söndag 11 januari 2009

Överrenskommelse ! (eller vad man nu ska kalla det)


Väninnan C har nytt mål. Minska 20 kg fram till 1:a vägningen i juni. Hon frågade om jag skulle hänga på. Efter kort överläggning med mej själv sa jag JA!
Jag väger 107,1 nu. 20 v fom nu ska jag väga 87,1 kg. Hur skönt vore inte det?!
Utmanade henne i min tur att vi ska fixa 30 min fysisk aktivitet minst 5 dar i veckan. Det hoppade hon på!
Det innebär ju 1 kg i veckan....wow...

Men som jag ser det: Att sikta mot stjärnorna och nå trädtopparna är inte så dåligt det heller!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

nice
//C

Anonym sa...

Härligt med ordentliga utmaningar....det klarar du!!!

Zazas Nystart sa...

Tack linruz!
Ja nog är det en ordentlig utmaning nog men det känns faktiskt riktigt roligt!

C sa...

Jag måste bara kommentera för kommenterandets skull... Jag får skriva chess i verifieringsrutan...

Mvh
"Lite roar barnen" aka C (och tydligen även deras föräldrar...)

Zazas Nystart sa...

He, he....

Anonym sa...

Tack för roliga inlägg, kul!
Och du, det här kommer ju du greja fint till 20 veckor är över, vem vill sola i vassen??
Kram..

Zazas Nystart sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Zazas Nystart sa...

Bondbruden!
Vad skoj att det roar och tack för att du skriver det. Alltid roligt att veta.
Tack även för peppningen.
Det lär behövas!

Kram Zaza