onsdag 28 januari 2009

Dagens resultat...

...var som väntat ett +. Inte en bråkdel av vad jag trodde så jag blev faktiskt glad! + 0,2 är ju ingen hemmansaffär. Jag hade tippat på ett plus på närmare 2 kg!!
Nya tag till veckan har jag bestämt. Fram till dess kör jag som jag gjort ett tag nu med mottot "lagom är bäst".

Det nya jobbet verkar helt ok och jag tror nog att jag kommer att trivas. I morgon jobbar jag 7-12. På fredag 7-11. Dessa dagar får jag gå bredvid och "lära upp mej".
Det känns bra.

Vi får tillträde till HUSET sista april. Vi ska tala med säljarna om vi kan ta det i mitten av den månaden i stället. M är nämligen i Norge på valborg. Då går det lite dåligt att flytta... Men det ordnar sej säkert. Längtar...=0)

Ja, nu har jag träffat honom. Det gick bra. Vi tittade på varandra och sa "Hej på dej"! Sen gick vi åt var sitt håll. Spännande att se vad som händer i morgon.

Jag shoppade lite på stan i dag. En stor "bag" väska i en snygg lilaröd färg på H&M.
På Rusta köpte jag två vårgröna mattor med blommor på in till vardagsrummet. Det kommer att bli så fint! Allt var riktiga fynd. 99 kr för väskan, 99 kr för den stora mattan och 79 kr för den lilla! Inte illa om jag får säga det själv =0). Ja, visst ja jag köpte en grön filt och en grön duk oxå som matchade mattorna suvve! För dem gav jag ca 130 kr.

Detta har varit en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska försöka att komma mig för att SY(inte tejpa) ;0) våra gardiner i morgon... Skulle bara ha haft några matchande köksmattor...

//C

Ett steg i taget sa...

Roligt att köpa nytt
Kram // P