måndag 2 februari 2009

Födelsedag!


Ja, då vaknade jag i morse då och var hela ett år äldre än i går kväll då jag la mej.
Hm... Hur som helst fick jag kaffe på säng, paket och sång av familjen. Helmysigt!
Gissa vad jag fick...Hela Sex and the City boxen!! Alla säsonger!!! Jippi!!!
Är helt sjukt såld på den serien och det har tydligen inte gått sambon förbi.
He, he...
"Men"...sa han och tittade "strängt" på mej, "du får inte börja kolla på dem innan vi har flyttat. För sen du väl börjat kommer du knappast att göra annat än just det".
He, he..Han känner mej tydligen bättre än vad jag kunnat tro.
Så nu har jag lovat det. Jag spar dem hellre till sedan då jag kan titta i lugn och ro utan dåligt samvete faktiskt. Så när vi flyttat färdigt ska jag fixa en ensam helg och då ska jag frossa i den bästa serie som någonsin gjorts. OCH jag ska njuta av varje sekund!

Har fört checklista hela dagen i dag så nu är jag på gång igen!

Inga kommentarer: