tisdag 6 januari 2009

Onsdag i morgon...

...och det betyder vägningsdag. Spännande! Vi får ju lite nytt material då oxå.
Första vägningen 2009...tro hur det går...?
Har jag riktig tur så har jag lyckats loosa det jag la på mej över jul.
Nåväl, i morgon den här tiden så vet jag hur det gick med den saken.

Jag ska gå ner 52,8 kg för att nå min målvikt 63 kg. Sug på den!! Det är ju inte långt ifrån halva mej!
Hittills har jag (vad jag vet) gått ner 8,4kg av dem. Det betyder att jag har 44,4 kg kvar...Det betyder i sin tur att jag kommer att ha 17,6 berlocker i mitt armband då jag går i mål! Fy rackarn vad det ska skramla gött!

Sitter förresten och funderar över min målvikt. Enligt VV är målvikts intervallen 53-66 kg för mej som är 163 cm lång.Då innebär ju det att jag lägger mej 10 kg över den lägsta...Hmm...63 kg är kanske för mycket...58-60 vore nog bättre....
Helt plötsligt vet jag inte riktigt vad jag har fått målvikt 63 kg i från...f-n vad märkligt!
Jag tror att jag hoppar på målvikt 60 kg i stället... det känns riktigare på något vis... eller är det bättre att ha 63 nu och känna efter när det närmar sej?...Fast det skulle ju bli lättare att räkna. Hmm... måste nog fundera vidare på det där...

Inga kommentarer: