tisdag 20 januari 2009

Vägare dan...

infinner sej i morgon. Blääää! Vet att jag får pluss på vågen i morgon och kan inte skylla det på någon annan än mej själv.
Salladen med C kommer i alla fall att sitta fint så oxå lite egentid.

Sambon kommer hem i natt från den senaste jobbar perioden. Guuuuuuu vad jag längtat den här gången. Huset har varit så tomt utan honom och tiden har ibland känts som att den gått olidligt långsamt. Jag har märkt att det varit lite kämpigare för pojkarna oxå.
Men nu är han alltså på väg hem. Lovely!
I morgon eftermiddag ska vi gå på visning av HUSET!!! Pirrigt, förväntansfullt och mycket spännande. Hoppas att allt känns bra och att vi får köpa det. Jag vill verkligen närmare stan.Livet blir nog snäppet lättare att leva då. Ja, så har vi ju tänkt i alla fall.
I dag blev det även klart med min nya chef att jag ska få en 75% tjänst i stället för 50%. Det känns bra. Ekonomin blir ju lite stabilare så.

I övrigt har jag för tillfället inget mer att tillägga förutom att jag önskar er en god natt med sköna drömmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas vägningen idag inte blev alltför hemsk! Jag har min plusvägning imorgon *bläeee* Du hade lite frågor till mig som jag gärna svarar på och det lättaste är om du mejla till mig på helen063@gmail.com

Ha det bäst så länge!

/Helen