söndag 4 januari 2009

Söndag

Älsklingen har åkt så nu är det bara killarna och jag hemma. Känns lite tomt faktiskt. Tur att två veckor går hyffsat snabbt ändå.

I går em. då jag höll på med middagen så hände något bak i höftleden när jag böjde mej framåt för att ta fram en ugnsplåt. Herregud va ont det gjorde! Jag kunde knappt ta mej över golvet. Tog en tablett och det lugnade ner sej något.Har sovit halvdant i natt och har ff ONT.
Känns ännu pissigare pga det att M åkt. Jag måste ju elda i kväll och just nu verkar det bli skapligt svårt att genomföra. Men vi har -22 här idag så det får lov att gå.

Nä, nog med gnäll nu för en stund!

Yngste sonen höll på att klä sej för ett tag sedan.Helt plötsligt började han att sjunga för fullt: "Mamma är så sööööt, mammis är så guuuullig", samtidigt som han utförde någon typ av krigsdans! När han var klar kom han imot mej med kärlek lysande ur ögonen och kramade om mitt ben. Snacka om stämningshöjande! =)

5 kommentarer:

C sa...

Alltså gud va han är lik "fisen" i sättet... =0)

Zazas Nystart sa...

Visst är det så!
De är ju lite lika i färgerna oxå våra pojkar! Alla 3 liksom!!!

C sa...

Alla 4 =0)

Zazas Nystart sa...

Mm, jag fattar vart du vill komma men jag menade våra gubbar OCH söner! =)

Anonym sa...

AHA! DÅ är jag med... !

/C