fredag 2 januari 2009

25 points....

...är vad jag får äta per dag.
Idag har det gått alldeles förträffligt. Jag har tom 5 points kvar till tvmys med sambon i kväll. De ska läggas på popcorn och ev. salta pinnar. Till det cola light.
Det enda som inte gått så där alldeles bra är vattendrickandet. Är mkt nöjd ändå eftersom vi faktiskt varit på kalas i dag med tårta och annat gott. Vad jag åt? En CLEMENTIN!!! Stod till och med imot den proppfulla godisbuffen! =)

Imorgon blir vi hemma hela dagen så jag hoppas på att ryggen ska hålla för en promenad.Det vore jätte skönt!

I morse ringde sambon till mäklaren och fick veta att det blir visning om ca 2,5 vecka. Det innebär att han nog hinner hem innan dess! Jippi!!! =) Mäklaren sa oxå att det fanns ytterligare 1 intressent i dagsläget. Snacka om pirrigt!

Nä, nu ska jag och gubben se en film och poppa popcorn.
Ville bara titta in och tala om hur dagen varit.

Natti, natti

Inga kommentarer: