onsdag 14 januari 2009

Här sitter jag nu. (M)äkta förvånad!

Öh...
Det bidde inget minus på vågen i dag och alltså varken ny stjärna eller berlock.
Rtg personalen var så kvicka i dag så det rök om det.
Uppe på sjukhuset kändes det toppen att jag blev klar så fort. Jippi, jag skulle hinna till invägningen nere på stan men väl framme på VV var det inte lika kul...

+ 0,3 kg ??!!

Jag accepterar det. Jag bjöd ju faktiskt in ovälkommet främmande i helgen och som de säger: "Har man tagit fan i båten får man se till att ro honom i land".... men inte var det skojjigt precis.
Jag trodde faktiskt på fullaste allvar att jag skulle ha gått ner massor! I och på kroppen känns det ju som att jag tappat typ 3 kg...

Alltså, jag begriper ju VARFÖR jag gått upp. Det jag däremot inte förstår är hur det kan vara så att folk, i min närhet och jag själv, sett hur jag "tvär krymt" sedan förra onsdagen OCH jag känner med mina egna händer att det STÄMMER men trots det har jag gått upp?!??!! Har ju dessutom känt mej lättare i kroppen.
Knaster... sprak... tänk...Hmmm....

Över till något betydligt roligare!
Jag och väninnan C följs ju åt på viktresan.Det kan väl knappast ha undgått någon, som brukar läsa våra bloggar, att vi bildat en egen klubb. "Klubben för inbördes beundran" heter den ;). Där roar vi oss ohejdat! Vi ber inte om ursäkt för att vi tar oss friheten att göra som vi vill på våra bloggar, men förstår att det kan verka stötande för känsliga läsare. =0)
Hur som haver så gick det BETYDLIGT bättre för henne i dag hos VV. Hennes resultat ser du här.

Grattis Gumman!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kroppen är en mysko manick!

//C

Anonym sa...

Det blir ett minus nästa gång!! Kämpa på nu!! Du fixar det!!

Kram

Zazas Nystart sa...

Inte lätt att förutspå hur det gått på vågen....
Har lärt mej att inte slå mej själv på bröstet så hårt inför andra...men inför mej själv ska jag fortsätta med det. He, he =0)

Tack oxå till Nenny för din peppning! Funkar lika bra varje gång!
Jag ger inte upp! Jag SKA i mål!!!

Kram från en rodnande kaxpropp!;)

Anonym sa...

Visst är det sjukt att man tycker det gått bra, sen visar det sig precis tvärt emot, gissa om det hänt mig 100 gånger....