onsdag 10 december 2008

Vägningsdag

Idag känns det lite bättre faktiskt. Rackarns vilken djupdykardag gårdagen var.
Gick dock som på räls med pointsen iaf! =)

Nåväl, idag var min dag med Väninnan C. Shoppa, vägning, lunch mm. Härligt!

Trots att jag hållit mina points hade jag ökat i vikt... fast... + 0,1 är ju inte några märkvärdigheter... och jag vet ju varför.
Förra gången när det var " den tiden på månaden" hade jag + 0,2 på vågen så jag funkar väl bara så.

Nästa vecka är +:et på vågen ett minne blott och det går neråt igen!

4 kommentarer:

C sa...

Jag vet vad plusset berodde på. Vi drack ju en mugg kaffe strax innan. Det ger ju ca 0,2kg!!! Hade det inte varit för kaffet hade du minskat 0,1 denna månad istället!!!

Zazas Nystart sa...

Klurigt värre! Ja, där ser man....
Hade faktiskt inte en tanke på det, men det stämmer ju! =)

Anonym sa...

ett litet plus tar du snabbt igen!
Kämpa på nu!!
Kram

Zazas Nystart sa...

Tack Nenny för "peppet"!
Kramar Zaza