onsdag 17 december 2008

Dagens resultat

- 0,4!!!!! Otroligt faktiskt!! Men Guuuuu va skönt!

Har 0,6 kg kvar till min nästa stjärna och den ska jag banne mej ta på måndag!
Konsulenten ville inte hålla öppet på julafton eller nyårsafton =)...så 2 veckor framöver blir det vägning på måndagar istället.

Lite snålt med tid blir det men det vore så gulligt med en ny berlock i armbandet till jul! Har ett rött hjärta som bara väntar på att få hängas dit.
Väninnan C och jag har var sitt länkarmband som vi hänger berlocker i. 1 ny för varje 3 kg. Riktigt bra påminnelse samt sporre.

Planen är att sköta pointsen fläckfritt, äta alla mål samt mellis, dricka vatten OCH
röra på mej så mycket jag kan. Med andra ord vara VV för hela slanten!

Vill även tacka för de kommentarer jag får, de värmer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till minuset! Bra jobbat!!!
Så ert VV har öppet över julen fast på andra dagar? Det var ju skönt. Här i min lilla håla är det sista vägningen idag och sen stängt över hela julhelgen. Öppnar igen den 8 jan. Men det kommer att gå bra ändå!!

Kram

Zazas Nystart sa...

Tack !
Konsulenten styrde om dagarna kring jul så vi skulle få komma och väga oss vi som ville! Hon är toppen! Det underlättar ju att hålla sej på banan när man har sånt stöd.
Lät länge till 8 jan men visst fixar man sånt då man bestämt sej!!!
Lycka till och Kram