tisdag 16 december 2008

Snart JUL.....

...Va KUL!

I går lyckades jag få styr på points räknandet igen! JIPPI!!!

Vi har haft strömlöst här hemma från och till innan, under och efter helgen. Senast i går kväll. Då for strömmen vid 20 och kom inte tillbaka förrän sent i natt ngn gång.

Det underlättar inte VV- livet kan jag ju säga.

Jag behöver tydligen ha fri tillgång till datorn och checklistan för att det ska funka riktigt bra. En annan grej som är helt nödvändig är riktig, varm mat! Inte mackor med pålägg....eller kalla grönsaker...

Det vart ju inte heller bättre av att min motivation beslöt att tryta under just dessa förhållanden...

Sen var det ju fest på lördagen och den gamla skivan i huvudet passade på att börja snurra: " Det är ju ändå förstört i dag så varför inte ...."

Alltså jag hade SKIT roligt på festen!!!( Ville bara få det sagt, liksom)

Dagen efter var inte lönt tänka på ngn points koll heller....

MEN, så kom då igår.

Datorn funkade, jag åt frukost i tid, mellanmål, lunch, mellis, middag. Jag drack mitt vatten och skötte mej X-emplariskt! Hade även hunnit föra in allt i checklistan på datorn innan strömmen for. Så jag landade på 3,5p sparade igår!

Idag har jag fortsatt i samma duktiga stil och mår sååååååå gott!!!

Typ " back on track" igen!

=)

2 kommentarer:

C sa...

Go girl go! =0)

Anonym sa...

Det är rätt. Lite urspårningar här och där kan man klara. Bara man inte gör för stor grej av det.
Kram