tisdag 2 december 2008

Tisdag

Ser fram imot morgondagen eftersom jag räknar den som MIN dag, särskilt som Gubben kommer hem från sin senaste 2v arbets period i natt.I morgon behöver jag inte stressa
varken iväg eller hem och det känns underbart!

Vägnings dag i morgon. Det kanske låter knasigt men jag längtar....

Onsdagarna har som sagt blivit min dag då jag åker med C till stan. Jag får rå mej själv och göra det jag vill. Vi brukar åka in så att vi hinner göra stan lite innan det är dags att infinna sej hos VV. Efter lektionen brukar vi gå och käka en sallad, glutta runt lite till och göra bort att handla innan vi åker hem.Allt detta utan ungarna runt fötterna...och det är rena rama himlen...!

Missförstå mej inte,jag älskar mina barn. Men...det finns stunder då jag önskar att jag kunde göra som på film. Ni vet där de liksom "fryser" alla och sen går en snubbe omkring som om inget har hänt och gör lite som han vill....Jag menar, hur fort och behändigt skulle det inte då vara att tex. handla?

Nä, bäst att gå och sova så jag kommer upp imorgon.

Natti, natti!!

1 kommentar:

C sa...

Today it's the day... :-) Gud vad jag tycker att det känns spännande... =0)