torsdag 25 december 2008

Julefrid

Julafton förflöt lugnt och stilla med klappar och mat. Vi firade den hos lillasyster och hennes familj.

Den 23:e vaknade jag med en svidande känsla i magen. Förstod hur det kunde komma sej då jag var och "morgontissade". Jag hade fått u- vägsinfektion.
Först tänkte jag kurera den själv men tog lyckligtvis mitt förnuft till fånga och kontaktade läkare. Så nu käkar jag penicillin och fy så trött jag blir av tabletterna!

Vägningen i måndags gick som väntat. +/- 0, så jag hade iaf inte ökat!
Åt sedan sallad i vanlig ordning och shoppade lite klappar, mysigt.
Fick även sällskap på stan av en gammal klasskompis. Det var jätte kul! Hon är en sån där person som är liksom " energigivare".Riktigt uppiggande!!

Borde ha kikat in här redan i går och önskat God Jul men förmiddagen försvann liksom så fort. Så jag önskar God Fortsättning nu istället!

Inga kommentarer: