onsdag 17 december 2008

Vägaredag...

...och jag försöker peppa mej själv....

Känns MKT drygt att sätta iväg och köra alla dessa mil "i onödan"...
Men...va f-n...

Jag får ju umgås med väninnan C idag och hennes härliga unge!
Jag har fått pengar på kontot idag fast jag trodde att jag skulle få klara mej utan denna månad.
Jag har en underbar familj.
Jag har mat på bordet och tak över huvudet.
Jag har en kropp som funkar som den ska.

Ja, där ser man!
Ett + på vågen kanske inte är så märkvärdigt ändå...
Inte sett ur ett vidare perspektiv i alla fall!

På återseende!

2 kommentarer:

C sa...

Det är INTE i onödan... Du får nytt veckomaterial och en supergod sallad som belöning efteråt... =0) (Även om jag tycker att det känns aningen drygt att åka in i "onödan" jag med eftersom det regnar här nu...) Kör försiktigt i halkan!

Fröken Finemang sa...

Det är aldrig i "onödan" att åka in o väga sig trots att vågen faktiskt kanske visar +. men hur vet man det förrns man står där? *egentligen* Och, varje plus ska man ta som extra motivation! och alla får vi plus någon gång- jag får + kanske var 5-8 vecka. senaste halvåret har jag dock fått det varannan vecka, trots att jag skött mig, men det är bara att håll i och vara tålmodig o enveten! Hoppas dejten med vågen gick bra o ni haft en fin dag!