tisdag 9 december 2008

Tungt....

...i mitt liv just nu...

Det är märkligt hur saker kan förändras...jag, en tröstätare av stora mått, känner inget som hellst sug efter att frossa trots att jag verkligen mår " skit" för tillfället...?...
Istället finner jag mej själv klamra mig fast vid pointsräknandet som om det gällde livet!!!....

Vad i hela friden har hänt?...

Självklart är jag jätte nöjd med den utvecklingen men jag känner inte riktigt igen mej själv....

Kanske är det så att det är det enda i mitt liv som jag känner mej riktigt trygg med...att jag har kontroll där...

Deppigt värre liksom....

Konsulenten på VV frågade en gång vad man kunde göra istället för att äta om man blev just deppig. Någon svarade, " Man kan ringa en vän och prata en stund." Då sa jag " Ja, det kan man ju göra, och sänka henne oxå!" Allmänt skratt och jubel hördes i " klassen" som svar på mitt skämt.
Och visst var det ett skämt men när jag tänker på det så kan det ju faktiskt bli så.
Att man sänker någon annan med sitt " deppsnack".

Om jag gjort det med det jag skrivit ovan...Sorry...men jag behövde skriva av mej lite...

2 kommentarer:

C sa...

Kram

Zazas Nystart sa...

Tänka sej va klok du är! Detta var precis vad jag behövde få läsa/ höra/ känna!
Tack!