fredag 26 december 2008

Tillbaka på banan

Har inte fyllt i checklistan på några dagar men i dag är det slut med det!

Känns jätte bra att jag kan skärpa mej så fort den här gången. Annars har typ hela jul och nyårshelgen förflutit utan ngn som helst koll. Jag har tyckt såååå synd om mej själv eftersom jag inte fått äta allt jag velat, och att jag måstat räkna points (tidigare gånger som viktväktare.)

I år känns det annorlunda. Mycket tror jag beror på att vår urgulliga konsulent fixat att vi får väga oss och ha möten även under jul och nyår. Men det mesta beror på att jag har BESTÄMT MEJ!!!!

Jag vill INTE leva resten av mitt liv som FET!!!!!

Jag vill kunna göra vad jag vill utan att behöva begränsas av min otympliga lekamen!
Jag vill leva ett så långt liv som möjligt utan att bli fånge i en icke fungerande kropp när jag blir gammal!
Jag vill kunna leka med mina barn och så småningom mina barnbarn!
Jag VILL så himla mycket och vet att det bara finns en väg att gå!

NER....

....Och till min hjälp finns VV, min familj som stöttar mej till 100%,olika bloggar som ger mej inspiration,min tjurighet och tidigare erfarenheter.

Men jag måste säga att en av de största drivmotorerna är Väninnan C:s beslutsamhet att lyckas! Det är en ren fröjd att se! OCH det inspirerar mej ENORMT!!!

Så TACK Gumman än en gång för att du drog med mej till VV, för ditt engagemang och peppning!
Kramar till dej från mej!!

2 kommentarer:

C sa...

Du peppar mig med! Skönt att ha någon nära med samma mål!

Zazas Nystart sa...

Det är sååååååååå bra! Vi ska fixa det här!!! Så det så!!
KRAMAR