lördag 28 februari 2009

Rörigt liv.

Just nu tycker jag att mitt liv är ett enda kaos.....
Allt snurrar på i en otrolig fart. Mitt i allt står jag och känner att jag tappat kontrollen. Det händer helt enkelt för mycket.....
Nåväl, jag får väl ta det som ett gott tecken att jag inte börjat slita mitt hår än och springa runt i cirklar och lalla på om att "Nu orkar jag inte mera..."

I går var en mycket tung och jobbig dag. Jag var på begravning av min morbror.
Mer vill jag inte säga om det.

I dag har vi rensat och sorterat bland allt vårat "rat"(= skräp och prylar).

Har läst en bok av Annika Dahlkvist om LCHF. Alltså kost som innehåller minimalt med kolhydrater och en hög andel fett. Väldigt intressant faktiskt.
Jag har funderat ett längre tag på att försöka kombinera GI och VV. Har läst om de som gör det på forumet och det verkar vettigt tycker jag. GI och LCHF är ju rätt lika. GI kosten "tillåter" dock mera kollisar än LCHF kosten.
Jag funderar vidare...

Ha det så bra alla ni där ute som tittar in till mej och läser.
Kram Zaza

Inga kommentarer: