torsdag 5 februari 2009

Gårdagens resultat.

Det var ju vägare dag i går och den resulterade i - 0,4 kg! Inte illa!
Jag har nu minskat min ursprungliga "ballast" med 9,1 kg. Otroligt skönt.
I går fick jag alltså äntligen min 3:e stjärna!
Nu får jag sätta en ny berlock i armbandet. Har 2 att välja på. Ett rött "kristall"hjärta eller ett litet silver kors. Hm...tål att funderas på.

Är ledsen i dag med och kom knappt ur sängen i morse. Är så tacksam att jag har mina underbara småkillar. De fick mej på benen till sist.
Jag känner mej tom invärtes på något vis och vet inte riktigt hur jag ska bete mej. Jag har inte förlorat någon förut som stått mej så pass nära. Mormor är borta sen några år tillbaka men vi var inte riktigt "close". Visst var det ledsamt det oxå men...
Jag känner fortfarande kramen jag fick av honom i min kropp. Skäggstubben mot min kind....

Känns så otroligt konstigt att världen fortsätter som den alltid har gjort. Att livet går vidare, måste gå vidare.

2 kommentarer:

Ett steg i taget sa...

Han finns inom oss så länge vi minns. Kram storasyster

Zazas Nystart sa...

Du har rätt.
Kram Z