tisdag 3 februari 2009

Nu har han åkt...

..Och gissa om det var tungt den här gången... =( ....snyft.

Vi har 21 minus här i dag. Brrrr... Eldar som en tok för att hålla värmen tills i kväll då jag kommer hem från jobbet vid 22. Snälla mamma sitter barnvakt åt små killarna.
Längtar så himla mycket tills vi får flytta. Det blir i mitten eller slutet på april.
Jippi för att slippa långa arbetsresor och all eldning. Vi kommer att ha el som värmekälla till att börja med för att sedan konvertera till annat.

Ja, snart åker jag och jobbar. Jag börjar 13.00 och slutar 21.30. Det blir mitt första "riktiga" arbetspass.

Ha det så bra !

Ps. Helen jag har varken glömt eller blivit "stram". Bara haft så lite tid.Hopppas att jag kan få återkomma med mina frågor så småning om. Kram / Zaza

Inga kommentarer: