lördag 7 februari 2009

Tur att man är viking!


Fy rackarn va kallt vi hade inne i kväll när vi kom hem grabbarna och jag.
12,2 grader inne!!!!
Vi sov över hos min mamma i natt och i dag har hon haft hand om Z och B medans jag jobbat. Vi kom väl hem strax efter åtta i kväll och jag eldade senast i går eftermiddag. Ute har det väl varit ca - 16 sen i går.
Pojkarna fick gå och sova fullt påklädda. Coolers tyckte killarna och minstingen tjöt av besvikelse då jag nekade honom att sova i mössa....
Nu har jag lyckats få upp tempen inne till ca 16 grader. Rena rama sommar värmen =)!
Karln i huset är borta på jobb för tillfället och har ju inte kopplat in el patronen till uppvärmningen. Därför blev det så här. Vilken tur att vi flyttar snart och slipper bry oss om att elda för att få varmt.

Vikt väktandet går just nu si så där. Svårt att få till det ordentligt. Tiden och orken räcker liksom inte till.
Nåja tids nog så....
Jag står fortfarande för det jag sagt förut om denna viktkamp:
Jag ger INTE upp!!!!

Inga kommentarer: