torsdag 27 november 2008

Mera om mej

Bor som sagt ute på landet i norrland,där vi hyr ett stort hus på 5 rum och kök.
Har två underbara pojkar: Z 6 år och B 4 år.
Är sambo med barnens far: M.
Sambon arbetar på annan ort 2 veckor i stöten. Är sedan hemma och ledig 2 veckor.
Jag arbetar inom hemtjänsten.
Jag har 2 systrar och en bror som betyder väldigt mycket för mej.Så även mina föräldrar.

Jag har varit överviktig i stort sett hela mitt liv.
När Z föddes vägde jag 128,5 kg. När han var ca 6 månader hade jag fått nog. Började viktväkta och blev av med ca 25 kg.Efter en låååång sjukskrivnings period hade massor av de kilona tröstätits tillbaka =(.
När pojke nr två kom till världen för ca 4,5 år sedan vägde jag 125 kg.
Har efter den graviditeten konstant legat över 100 kilos strecket även om jag ibland lyckats gå ner lite.

Min största inspirationskälla just nu är: Väninnan C, som jag går på Viktväktarna med. Det är henne jag får tacka att jag kom mej dit och tog just den vägen i kampen mot min övervikt.
Så tack Gumman.Kram på dej!
Tack även för all datasupport! Det här skulle helt enkelt inte funka lika bra utan dej=)! C har även hon egen blogg: Mitt nya liv.

Ööhh,eftersom jag glömt hur man länkar....OCH inte heller får tag på ovannämnda support kan jag tyvärr inget göra åt det för tillfället... Så jag får återkomma om det....

3 kommentarer:

C sa...

Gulle dej!!! Kram kram

(du markerar ordet som du vill sätta länken på, klickar på "kedjan" ovanför skrivfältet, skriver in adressen dit du vill länka där det visas http:// i blått, klicka sedan på ok, klart!)(om du kopierat adressen så högerklickar du bara på det blåa och väljer klistra in)

Zazas Nystart sa...

Tack för supporten åter igen! Ska försöka fatta vad där står i morgon...Hjärnan sover nu efter allt "datorande" i dag=)

C sa...

hehe... du får väl singa innan 10.30 (ska till sj.gymn) om du vill ha personlig support...