tisdag 25 november 2008

Adventsdonande

Yngste sonen och jag har gjort advent i köket i dag.Va fint det blev! Ungarna har nyss lagt sej och jag sitter här och skriver. Jag bloggar...vem hade kunnat ana att jag skulle sysselsätta mej med det....? Jag som tidigare mest bara nyttjat internet banken,ja åsså läst e-mail förståss!
( ja,ok jag har väl shoppat lite oxå...)

När jag började V.V 15/10 valde jag att bli månadsmedlem med tillgång till de "Interaktiva" tjänster som erbjuds.Tur, sa jag till väninnan som var med mej,att du kan en del om datorer för då kan jag väl få fråga dej om det är ngt jag inte fattar med det här? Shjuuu,svara hon på inandning(norrländska dammsugarn alltså).

Och som jag har frågat...men det har varit bra. Jag har lärt mej att datorn inte pajjar för minsta lilla och har sakta men säkert börjat ta för mej mer och mer i dator jungeln=).

Det var ju en liten underdrift kan man väl säga...he,he.Jag bor numera vid datorn!! Jag för checkkalendern,läser bloggar,msn:ar (eller vad det nu kallas),följer forumet och som grädde på moset har jag numera en egen blogg!! Förunderligt...

3 kommentarer:

C sa...

You datanörd there... ;)

Zazas Nystart sa...

Kan du tro det...? Knappt jag kan...=)

C sa...

Nej det är mer eller mindre ofattbart! Hehe, nu när jag ska verifiera så får jag skriva kingenfu :)